foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Witamy w Szkole Podstawowej nr 8 w Malborku

Euroweek czyli misja całkiem możliwa

 

14 listopada 2017 roku wyjechaliśmy na wycieczkę Euroweek. Jechaliśmy autokarem ponad 9 godzin, a od razu po przybyciu dostaliśmy klucze do pokoi, aby się rozpakować. Po rozpakowaniu zjedliśmy kolację i przyszliśmy na pierwsze zajęcia. Przedstawili się nam wszyscy wolontariusze.

W następnych dniach mieliśmy rozmaite zajęcia. Rano wszyscy zjadaliśmy śniadanie, a godzinę później mieliśmy Energizer, czyli zajęcia, podczas których się budziliśmy i „łapaliśmy energię”. Potem  mieliśmy krótką przerwę a na następne zajęcia 'kreatywne'. Tworzyliśmy projekty aplikacji, sklepów, programów informacyjnych, różne historie do zagrania, tworzyliśmy prezentacje o wylosowanych krajach, wychodziliśmy na wycieczki, a nawet kręciliśmy filmy. Pomiędzy tymi zajęciami wolontariusze przedstawiali nam swoje kraje. Czasem śpiewaliśmy razem karaoke. Ostatniego dnia mieliśmy najtrudniejsze zadania…

Mission Impossible

 

Ostatniego wieczoru nasi  wolontariusze zrobili dla nas „Mission Impossible”.

Polegało to na wykonaniu jedenastu zadań:

 

1.     Zatańcz narodowy taniec polski z nauczycielem.

2.     Przebierz się za znaną osobę.

3.     Przedstaw jak wyglądałby ślub znanej piosenkarki ze Shrekiem.

4.     Nagraj filmik  „oczekiwania vs rzeczywistość” Euroweeku.

5.     Namaluj karykaturę wolontariuszy.

6.     Manekin challenge.

7.     Wymyśl i zatańcz taniec euroweekowy.

8.     Naśladuj wolontariuszy.

9.     Zagraj kultowe sceny z „Tytanika” i „Star Wars”.

10.           Pokaż ciałem znanych budowli Świata.

11.           Niespodzianka dla wolontariuszy.

Wszystkie te zadania zostały wykonane (bo nie mieliśmy innego wyjścia). Niektóre z nich były naprawdę dopracowane, np. euroweekowy taniec, inne trochę mniej, tak jak pokazywanie ciałem znanych budowli. Jednak wszystkie były ciekawe i na swój sposób wciągające. Dobry humor nas nie opuszczał. nawet przy najtrudniejszych wyzwaniach, co można zobaczyć na zdjęciach mniej lub bardziej formalnych.

 

Tekst: Marysia K. Gabryś M., Filip B. z 7a